  • Data: 2006-09-05 12:23:41
    Temat: Re: Riksza to rower?
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-09-2006 o 13:08:08 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > To nie będzie to pojazd napędzany siłą ludzkich mięśni.

    W sumie to wlasnie takie niuanse ... bo sila miesni jest jedyna metoda
    napedzania pojazdu (z drugiej strony pojazd latwo zmodyfikowac aby mogl
    byc doladowywany 'z gniazdka').

    > Omówienie niuansów dotyczących lekkich pojazdów z silnikiem elektrycznym
    > znajdziesz w rozporządzeniu w sprawie homologacji (między innymi)
    > motorowerów.

    Tej odpowiedzi oczekiwalem. Dziekuje.

    > Może być i motorower. Zależy od mocy silnika i innych cech
    > konstrukcyjnych (oraz przeznaczenia) może to być rower z silnikiem
    > wspomagajacym, motorower, pojazd samochodowy inny albo wózek inwalidzki.

    > Odkrywcza myśl: może to taki pojazd, co jeździ po szynach?
    Precyzyjniej by chyba bylo: pojazd przystosowany wylacznie do poruszania
    sie po szynach.
    Bo jesli rower mi wpadnie jednym kolem w szyne to pojazdem szynowym nie
    bedzie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik