eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z telefonuRe: Rezygnacja z telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newspeer2.se.telia.net!
    se.telia.net!frankfurt1.telia.de!news.tu-darmstadt.de!newsfeed.freenet.de!feed.
    news.tiscali.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.at.POSTED
    !53ab2750!not-for-mail
    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <crblja$186$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Rezygnacja z telefonu
    Lines: 40
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <dPgCd.32383$BO5.31914@news.chello.at>
    Date: Mon, 03 Jan 2005 19:13:13 GMT
    NNTP-Posting-Host: 84.10.80.216
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1104779593 84.10.80.216 (Mon, 03 Jan 2005 20:13:13 MET)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 03 Jan 2005 20:13:13 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:267270
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Łukasz Wesołowski" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:crblja$186$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > Mam taką sprawe - ponad 2 miesiące temu złożyłem rezygnacje z telefonu w
    > telepunkcie TP. Z tego co zrozumiałem oni maja miesiąc na wyłaczenie
    > telefonu. Mija juz miesiąc czasu od momentu kiedy telefon powinien być
    > teoretycznie wyłaczony a umowa rozwiązana. Czy po okresie wypowiedzenia
    maja
    > prawo mi przysyłać rachunki i kazać płacić za telefon ? Ja uwazam ze nie -
    > mieli 30 dni na wyłaczenie telefonu - nie zrobili tego ale wg. mnie umowa
    > jest juz nie obowiązuje. Jak jest naprawdę ? Czy moze mnie ktoś oświecic i
    > ewentualnie podac odpowiednie paragrafy ??

    Trzeba poczytać w regulaminie usług, którego nie mam bo nie korzystam z
    usług TP SA.
    Znam przypadek, kiedy abonent dokonał zamówienia planu taryfowego darmowe
    wieczory i weekendy czy coś takiego.
    Był w telepunkcie, złożył zamówienie, otrzymał potwierdzenie, został
    poinformowany od kiedy ten plan taryfowy zacznie działać.
    Od tego dnia zaczął korzystać z tego planu tak jakby "darmowe rozmowy"
    działały. Niestety dostawał rachunki jak w planie standardowym, olewał więc
    te kwoty i płacił ów darmowy abonament.
    Zaczęły przychodzić wezwania do zapłaty i wreszcie przyszło zawiadomienie,
    ze w związku z zaległością ileśtam... połączenia wychodzące zostały
    zablokowane... dwa czy trzy razy dzwonił ktoś z TP przypominając o
    zadłużeniu. Abonent za kazdym razem opowiadał całą historię, wreszcie
    przyszła korekta rachunku i plan taryfowy został włączony.

    Tak więc proponuję, abyś wyłączył telefon z gniazdka i nie podnosił
    słuchawki, a rachunki niech sobie ślą.


    --
    Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1