-
1. Data: 2005-01-03 14:42:02
Temat: Rezygnacja z telefonu
Od: "Łukasz Wesołowski" <l...@o...pl>
Witam!
Mam taką sprawe - ponad 2 miesiące temu złożyłem rezygnacje z telefonu w
telepunkcie TP. Z tego co zrozumiałem oni maja miesiąc na wyłaczenie
telefonu. Mija juz miesiąc czasu od momentu kiedy telefon powinien być
teoretycznie wyłaczony a umowa rozwiązana. Czy po okresie wypowiedzenia maja
prawo mi przysyłać rachunki i kazać płacić za telefon ? Ja uwazam ze nie -
mieli 30 dni na wyłaczenie telefonu - nie zrobili tego ale wg. mnie umowa
jest juz nie obowiązuje. Jak jest naprawdę ? Czy moze mnie ktoś oświecic i
ewentualnie podac odpowiednie paragrafy ??
Pozdrawiam
-
2. Data: 2005-01-03 19:13:13
Temat: Re: Rezygnacja z telefonu
Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
Użytkownik "Łukasz Wesołowski" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
news:crblja$186$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Mam taką sprawe - ponad 2 miesiące temu złożyłem rezygnacje z telefonu w
> telepunkcie TP. Z tego co zrozumiałem oni maja miesiąc na wyłaczenie
> telefonu. Mija juz miesiąc czasu od momentu kiedy telefon powinien być
> teoretycznie wyłaczony a umowa rozwiązana. Czy po okresie wypowiedzenia
maja
> prawo mi przysyłać rachunki i kazać płacić za telefon ? Ja uwazam ze nie -
> mieli 30 dni na wyłaczenie telefonu - nie zrobili tego ale wg. mnie umowa
> jest juz nie obowiązuje. Jak jest naprawdę ? Czy moze mnie ktoś oświecic i
> ewentualnie podac odpowiednie paragrafy ??
Trzeba poczytać w regulaminie usług, którego nie mam bo nie korzystam z
usług TP SA.
Znam przypadek, kiedy abonent dokonał zamówienia planu taryfowego darmowe
wieczory i weekendy czy coś takiego.
Był w telepunkcie, złożył zamówienie, otrzymał potwierdzenie, został
poinformowany od kiedy ten plan taryfowy zacznie działać.
Od tego dnia zaczął korzystać z tego planu tak jakby "darmowe rozmowy"
działały. Niestety dostawał rachunki jak w planie standardowym, olewał więc
te kwoty i płacił ów darmowy abonament.
Zaczęły przychodzić wezwania do zapłaty i wreszcie przyszło zawiadomienie,
ze w związku z zaległością ileśtam... połączenia wychodzące zostały
zablokowane... dwa czy trzy razy dzwonił ktoś z TP przypominając o
zadłużeniu. Abonent za kazdym razem opowiadał całą historię, wreszcie
przyszła korekta rachunku i plan taryfowy został włączony.
Tak więc proponuję, abyś wyłączył telefon z gniazdka i nie podnosił
słuchawki, a rachunki niech sobie ślą.
--
Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net