  • 1. Data: 2005-01-03 14:42:02
    Temat: Rezygnacja z telefonu
    Od: "Łukasz Wesołowski" <l...@o...pl>

    Witam!
    Mam taką sprawe - ponad 2 miesiące temu złożyłem rezygnacje z telefonu w
    telepunkcie TP. Z tego co zrozumiałem oni maja miesiąc na wyłaczenie
    telefonu. Mija juz miesiąc czasu od momentu kiedy telefon powinien być
    teoretycznie wyłaczony a umowa rozwiązana. Czy po okresie wypowiedzenia maja
    prawo mi przysyłać rachunki i kazać płacić za telefon ? Ja uwazam ze nie -
    mieli 30 dni na wyłaczenie telefonu - nie zrobili tego ale wg. mnie umowa
    jest juz nie obowiązuje. Jak jest naprawdę ? Czy moze mnie ktoś oświecic i
    ewentualnie podac odpowiednie paragrafy ??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-03 19:13:13
    Temat: Re: Rezygnacja z telefonu
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Łukasz Wesołowski" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest juz nie obowiązuje. Jak jest naprawdę ? Czy moze mnie ktoś oświecic i
    > ewentualnie podac odpowiednie paragrafy ??

    Trzeba poczytać w regulaminie usług, którego nie mam bo nie korzystam z
    usług TP SA.
    Znam przypadek, kiedy abonent dokonał zamówienia planu taryfowego darmowe
    wieczory i weekendy czy coś takiego.
    Był w telepunkcie, złożył zamówienie, otrzymał potwierdzenie, został
    poinformowany od kiedy ten plan taryfowy zacznie działać.
    Od tego dnia zaczął korzystać z tego planu tak jakby "darmowe rozmowy"
    działały. Niestety dostawał rachunki jak w planie standardowym, olewał więc
    te kwoty i płacił ów darmowy abonament.
    Zaczęły przychodzić wezwania do zapłaty i wreszcie przyszło zawiadomienie,
    ze w związku z zaległością ileśtam... połączenia wychodzące zostały
    zablokowane... dwa czy trzy razy dzwonił ktoś z TP przypominając o
    zadłużeniu. Abonent za kazdym razem opowiadał całą historię, wreszcie
    przyszła korekta rachunku i plan taryfowy został włączony.

    Tak więc proponuję, abyś wyłączył telefon z gniazdka i nie podnosił
    słuchawki, a rachunki niech sobie ślą.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net