eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z odbioru zamówieniaRe: Rezygnacja z odbioru zamówienia
  • Data: 2006-02-16 18:35:48
    Temat: Re: Rezygnacja z odbioru zamówienia
    Od: davido <d...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 12:21:40 -0600, witek napisał(a):

    > Przy sprzedaży przez internet klient może zrezygnować w ciągu 10 dni bez
    > podania przyczyny.
    > Więc jedyne co możesz to wleźć klientowi do tyłka, żeby tego nie zrobił.

    Przepraszam - nie sprecyzowałem w swoim pytaniu najważniejszej rzeczy -
    chodzi mi o to, kto musi w takim przypadku ponieść koszty _przesyłki_ a
    rozszerzając temat - kto powinien ponieść koszty przelewu na konto
    klienta?

    davido

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1