eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReseller - zadnych praw ?Re: Reseller - zadnych praw ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reseller - zadnych praw ?
    Date: Fri, 14 Mar 2008 14:26:37 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <frdu83$p95$1@inews.gazeta.pl>
    References: <frc0r7$7hm$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0803141012320.2668@athlon64>
    NNTP-Posting-Host: epu161.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1205500995 25893 83.20.62.161 (14 Mar 2008 13:23:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Mar 2008 13:23:15 +0000 (UTC)
    X-User: mvoicem
    User-Agent: KNode/0.10.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:522042
    [ ukryj nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Thu, 13 Mar 2008, Jacek wrote:
    >
    >> Prowadzę firmę komputerową gdzie sprzedaję głównie notebooki, monitory,
    >> nawigacje itp.
    >> Coraz częściej zdarza się, że otrzymuję z hurtowni wadliwy towar
    > [...]
    >> Federacja konsumentów chroni klienta ostatecznego ale nie spotkałem sie z
    >> żadnym prawem chroniącym resellera.
    >
    > Czekaj no, zajmujesz się handlem i nawet Kodeksu Cywilnego nie
    > przeczytałeś?
    >
    >> Macie moze jakieś pomysły jak sobie radzic w takich sytuacjach ?
    >
    > Primo: rękojmia. Sprawdzić umowę, sprawdzić zapisy na f-rze.
    > I sprawdzić zapis w Kodeksie Cywilnym ;)
    > Znana mi z autopsji hurtownia dawała coś 5 dni (rękojmi, gwarancja
    > była różna), fakt że wymagało to sprawdzenia towaru *przy przyjęciu*
    > a nie *przy wydaniu* (jak sobie poleżał miesiąc na półce).
    > Secundo: ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów.
    > Przyjmuje się reklamację konsumencką i dawaj z "roszczeniem zwrotnym"...

    Tutaj problem chyba w tym, że karta gwarancyjna została wypisana (czyli dla
    hurtowni/producenta towar przestał być nowy), za to reklamacji klienta nie
    było. (Ja bym się na miejscu popukał w czoło jakby mi ktoś kazał w takiej
    sytuacji pisać reklamację). Więc sytuacja jakaś taka ... patowa :).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1