eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReseller - zadnych praw ?Re: Reseller - zadnych praw ?
  • Data: 2008-03-14 13:26:37
    Temat: Re: Reseller - zadnych praw ?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Thu, 13 Mar 2008, Jacek wrote:
    >
    >> Prowadzę firmę komputerową gdzie sprzedaję głównie notebooki, monitory,
    >> nawigacje itp.
    >> Coraz częściej zdarza się, że otrzymuję z hurtowni wadliwy towar
    > [...]
    >> Federacja konsumentów chroni klienta ostatecznego ale nie spotkałem sie z
    >> żadnym prawem chroniącym resellera.
    >
    > Czekaj no, zajmujesz się handlem i nawet Kodeksu Cywilnego nie
    > przeczytałeś?
    >
    >> Macie moze jakieś pomysły jak sobie radzic w takich sytuacjach ?
    >
    > Primo: rękojmia. Sprawdzić umowę, sprawdzić zapisy na f-rze.
    > I sprawdzić zapis w Kodeksie Cywilnym ;)
    > Znana mi z autopsji hurtownia dawała coś 5 dni (rękojmi, gwarancja
    > była różna), fakt że wymagało to sprawdzenia towaru *przy przyjęciu*
    > a nie *przy wydaniu* (jak sobie poleżał miesiąc na półce).
    > Secundo: ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów.
    > Przyjmuje się reklamację konsumencką i dawaj z "roszczeniem zwrotnym"...

    Tutaj problem chyba w tym, że karta gwarancyjna została wypisana (czyli dla
    hurtowni/producenta towar przestał być nowy), za to reklamacji klienta nie
    było. (Ja bym się na miejscu popukał w czoło jakby mi ktoś kazał w takiej
    sytuacji pisać reklamację). Więc sytuacja jakaś taka ... patowa :).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1