    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6312eeef$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <tev68g$tgp$1@gioia.aioe.org>
    <63134590$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0xiblisb85d$.1is6nf9t549vo.dlg@40tude.net>
    <63186c22$0$6197$65785112@news.neostrada.pl>
    <1xs0i92bu0d0b.1u9ebkea0wav$.dlg@40tude.net>
    <6318aec6$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...net>
    <631a0b07$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 8 Sep 2022 18:59:20 +0200

    On Thu, 8 Sep 2022 17:32:21 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale można go ewentualnie ścigać.

    Eee tam. Skoro ustawa scedowala to na niego, to zarządził wedle
    swojego zdania.

    > Słabsza nadaje się do strzelania na dystansie do 10 metrów. To są
    > konkurencje olimpijskie preferowane przez PZSS. Z mocniejszych można
    > strzelać dalej. W innych krajach są różne konkurencje. Przykładowo
    > metalowe figurki zwierzątek i udajesz myśliwego. U nas zabawa nie znana,
    > bo na dystansie 10 metrów nie mająca głębszego sensu.

    Chodzi o figurki naturalnej wielkosci?

    Ale ale ... ile J ma paintball ?

    > To się rejestrowało, jak samochód.

    A znajdziesz statystyki ile tej broni bylo zarejestrowane?

    Bo nastepne pytanie ... czemu tak malo ..

    > Może. Ale mieli dość sporo. Jak nas Niemcy zaatakowali, to spalono
    > rejestry i masa tej broni trafiła do partyzantki.

    Czyli ile osob mialo bron? 50%, 10%, 1% ?

    > Teraz też nie jest trudno.

    Z tym, ze teraz mozecie aresztowac za samo posiadanie.

    > Możesz sam sobie założyć stowarzyszenie, wpisać cel kolekcjonerski i
    > wystąpić o pozwolenie do kolekcjonowania. Pewnie ze trzy miesiące na to
    > trzeba.

    Ale "do obrony" to nie przejdzie, musze klamac ?
    A moge potem nosic do obrony, czy nie bardzo ?

    A musze zakladac stowarzszenie ? (jednoosobowe ?)
    Bo w sumie ... moze i bym kupil troche kolekcjonersko ...
    Tylko te szafe trzeba by gdzies zmiescic ..

    > Czarno-prochowej taka masa, że nikt ich na strzelnice nie chce wpuszczać.

    Ja nie mam, Ty masz inną, koledzy z grupy ... chyba nie maja,
    znajomi nie maja, to moze to zludne wrazenie, ze jest masa ?

    A o co chodzi z tymi strzelnicami, co im sie nie podoba?

    A mozna z tego strzelac prochem bezdymnym? Czy da sie, ale nie wolno?

    J.