  • Data: 2022-09-09 11:28:38
    Temat: Re: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 8 Sep 2022 16:27:55 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mnie nie tyle chodzi o to, co zrobili, tylko jak. Nie
    > dość, ze zabrali losowym osobom, to w dodatku w taki sposób, że
    > pokrzywdzeni nie mogą tego praktycznie dochodzić przed sądem. No i sam
    > sposób uchwalenia też pozostawia sporo do życzenia.

    Jeremiady w juznecie na niewiele się zdadzą; lepiej skontaktować się z
    posłem, który ma wpływ na prawodawstwo i wyłożyć mu co i jak.

    https://amularczyk.pl/pl/kontakt/

    Internety podają, że z Elektrodowej 53 to kwadrans jazdy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/