  • Data: 2022-09-07 13:13:31
    Temat: Re: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2022 o 13:05, J.F napisał:

    > No i bedziesz mial wybor - jeden nie, drugi nie, a trzeci nie ma
    > szans. To na kogo zaglosujesz?

    na tego, z kim się utożsamiam, kto ma podobne poglądy i komu mogę
    zaufać, że będzie ich bronił.

    > Kukiz tak sie na JOW napala, a ilu senatorow ma?
    > w Senacie są JOW.

    w senacie był inny system większościowy, więc tam zamiana niewiele dała
    - ot po prostu ludzie dają się na razie wkręcić w wojnę 2 biegunową,
    gdzie i tak wszyscy są po tej samej stronie, tylko mają inny pijar.

    > Nie calkiem tak, bo zaufanie prezesa glosu nie daje.

    Prezes godzi się, by ktoś był na liście albo nie. Aby startował z danego
    okręgu albo nie.

    > Ale powiedzmy ze bedą JOW, zaglosujesz na kogos, wygra, a do rządu nie
    > wejdzie, bo prezes go nie lubi, i bedzie z tylnej ławki popierał linię
    > partii. Ale moze nie zawsze ...

    ale skoro ma inne spojrzenie na coś niż rząd, to nie zagłosuje razem z
    rządem.

    --
    http://kaczus.ppa.pl