  • Data: 2013-12-21 22:41:41
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlbb3fl.c3a.proteus@pl-test.org...
    > On 2013-12-20, boukun <b...@n...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ale podobno byłeś poza tym chorym krajem. To co tam robiłeś? Wegetowałeś?
    > Przenoś wzorce postępowania do kraju, a nie narzekasz.

    Tamte wzorce w tym chorym kraju nie pasują. Tu rządzi kurwa i złodziej...

    > Jak ktoś kombinuje, to tak. Ale to sam sobie musi skalkolować ryzyko.
    > Prowadzenie małej działalności gospodarczej wcale nie jest takie ryzykowne
    > jak próbujesz to wmówić.

    Ale to z reguły męczarnia i wegatacja... Tak jak pisałem, gdyby było łatwo i
    ciekawie, to by ten chory kraj kwitnął, a nie był w ogonie cywilizacji...

    > No to było nie wydawać na domek, tylko w coś co przyniosłoby dochód.
    > A domek budować jak się już ma ten dochód zabezpieczony, a nie na odwrót.
    > Wojciech Bańcer

    Mądry Polak po szkodzie. Mój kolega z Heimu w Niemczech tak właśnie zrobił.
    Pochodził ze Słupska, wybudował pensjonat Pelikan w Rowach i ciągnie do tej
    pory. Często jeżdżę tam do niego na wczasy... Ale domku takiego nie ma, a miał
    już dwa i wszystko poszło na pensjonat..

    boukun