  • Data: 2013-12-22 17:43:25
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-22, boukun <b...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Że tak powiem, sam pierdolisz pan pierdolisz... Inteligencja tu nie ma nic do
    > rzeczy. Jak się jest resortowym dzieckiem, to można być nawet tumanem, a
    > stanowiska się dziedziczy czy ma zagwarantowane, chociażby w resortowych
    > korporacjach czy innych spółkach z udziałem skarbu państwa... Dla
    > najzdolniejszych Polaków natomiast nie ma żadnej gwarancji, a jak się nie ma
    > pleców, to się ląduje co najwyżej z najlepszym wykształceniem i zawodem na
    > zmywaku w Angli, albo podciera starym Niemcom dupy w Niemczech... Tak wyglądają
    > realia w zniewolonej Polsce...

    Tak to sobie tłumacz.

    > Zdaje się, że Lawa też coś pierdolił o ewentualnym przekwalifikowywaniu... To
    > też zdaje egzamin tylkjo w cywilizowanych krajach, gdzie normalnie funkcjonuje
    > gospodarka, ale nie w zniewolonej, upodlonej, kumoterskiej Polsce. Tu możesz się
    > przekwalifikowywać 100 razy, nic ci to nie da, a jak jeszcze do tego masz 52
    > lata i 20 lat temu wypadłeś z polskiego rynku pracy, to jest to całkowicie bez
    > sensu i strata czasu...

    Czas to Ty tracisz teraz, szukajac kreatywnych wymówek i usprawiedliwiając się
    obcym ludziom na usenecie dlaczego nie potrafisz zostać wartościowym członkiem
    społeczności w której żyjesz.

    Jakbyś chociaż połowę tej kreatywności przeznaczył na pracę, to byłoby duzo lepiej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl