  • Data: 2013-12-22 11:34:31
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-21, boukun <b...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Ale to z reguły męczarnia i wegatacja... Tak jak pisałem, gdyby było łatwo i

    Że tak powiem - pierdolisz i wymówki szukasz. Tyle. Inteligentny
    człowiek jest w stanie się odnaleźć w każdej sytuacji. Prowadzenie
    małego biznesu ani nie jest męczarnią, ani wegetacją, ani też nie
    jest nadmiernie zbiurokratyzowane.

    Ale jak się nie chce robić, to każda wymówka jest dobra.

    > ciekawie, to by ten chory kraj kwitnął, a nie był w ogonie cywilizacji...

    Ani nie jesteśmy w ogonie cywilizacji, ani nie jest u nas tak najgorzej
    jak to niektórzy usiłują wmówić. Za to wykształciliśmy sobie mistrzów "należy
    mi się" oraz "nie chce mi się" i ludzi którzy myślą że lepiej zarabiać 400 zł
    nic nie robiąc, niż np. 4000 zł porządną pracą. I takich faktycznie mamy
    nieprzeciętnie dużo.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl