  • Data: 2013-12-22 17:37:26
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlbdg38.1jtg.proteus@pl-test.org...
    > On 2013-12-21, boukun <b...@n...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Że tak powiem - pierdolisz i wymówki szukasz. Tyle. Inteligentny
    > człowiek jest w stanie się odnaleźć w każdej sytuacji. Prowadzenie
    > małego biznesu ani nie jest męczarnią, ani wegetacją, ani też nie
    > jest nadmiernie zbiurokratyzowane.
    >
    > Ale jak się nie chce robić, to każda wymówka jest dobra.

    Że tak powiem, sam pierdolisz pan pierdolisz... Inteligencja tu nie ma nic do
    rzeczy. Jak się jest resortowym dzieckiem, to można być nawet tumanem, a
    stanowiska się dziedziczy czy ma zagwarantowane, chociażby w resortowych
    korporacjach czy innych spółkach z udziałem skarbu państwa... Dla
    najzdolniejszych Polaków natomiast nie ma żadnej gwarancji, a jak się nie ma
    pleców, to się ląduje co najwyżej z najlepszym wykształceniem i zawodem na
    zmywaku w Angli, albo podciera starym Niemcom dupy w Niemczech... Tak wyglądają
    realia w zniewolonej Polsce...

    > Ani nie jesteśmy w ogonie cywilizacji, ani nie jest u nas tak najgorzej
    > jak to niektórzy usiłują wmówić. Za to wykształciliśmy sobie mistrzów "należy
    > mi się" oraz "nie chce mi się" i ludzi którzy myślą że lepiej zarabiać 400 zł
    > nic nie robiąc, niż np. 4000 zł porządną pracą. I takich faktycznie mamy
    > nieprzeciętnie dużo.
    > Wojciech Bańcer

    Zdaje się, że Lawa też coś pierdolił o ewentualnym przekwalifikowywaniu... To
    też zdaje egzamin tylkjo w cywilizowanych krajach, gdzie normalnie funkcjonuje
    gospodarka, ale nie w zniewolonej, upodlonej, kumoterskiej Polsce. Tu możesz się
    przekwalifikowywać 100 razy, nic ci to nie da, a jak jeszcze do tego masz 52
    lata i 20 lat temu wypadłeś z polskiego rynku pracy, to jest to całkowicie bez
    sensu i strata czasu...

    boukun