    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renta po mezu, czy co...
    Date: Tue, 2 Oct 2012 11:02:44 +0200
    <k44tv4$1ml$1@news.dialog.net.pl> <k44vii$j6e$1@dont-email.me>
    <k458qa$730$1@news.dialog.net.pl>
    <5066a39f$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <k494k5$bg$1@news.dialog.net.pl>
    <50694460$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <k4d2e7$t6b$1@news.dialog.net.pl> <k4d4lb$vqs$1@dont-email.me>
    <k4e8ev$e69$1@news.dialog.net.pl>
    <506aa71c$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości news:506aa71c$0$1302

    > Tak jak dla wielu innych, praca jest (jeśli pominiemy rejony małych
    > miejscowości popegieerowych)- kwestia jak płatna... Na prawdę znaleźć pracę to
    > nie problem, nawet w miastach, gdzie bezrobocie oficjalnie jest 2 cyfrowe.
    > Kwestia jedynie jakie mamy kwalifikacje i za ile będziemy pracować.

    Ano właśnie. Większość górników ma kwalifikacje do pracy w kopalni. Jaką dał byś
    pracę komuś po szkole górniczej, kto całe życie pracował jako strzałowy i umie
    perfekcyjnie zakładać ładunki wybuchowe, albo opertator maszyny kotiwącej
    (zakładającej obudowę w chodznikach)? Terrorysty? :)
    A może szkolenia? U mnie w urzędzie pracy właśnie jest szkolenie dla opiekunek
    dla starszych osób w Niemczech. Idealne dla byłego strzałowego :) Innych szkoleń
    nie ma. Bo nie ma zapotrzebowania. Aha. Jest jeszcze szkolenie na wymianę butli
    gazowych. Ciekawe gdzie po takim szkoleniu będzie praca, jeśli nie ma butli w
    okolicy.
    No i jeszcze płaca. Jaką pracę masz dla mnie, jeśli mam emerytury 3500zł? Taką
    za 1000zł? To sam se pracuj.