  • Data: 2006-01-11 19:30:19
    Temat: Re: Renoma - kontrola w KM
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj to miało miejsce około 4 lata temu.

    Tak z ciekawości spytałem, a nóż ktoś z moich...

    > Heh, no niestety ale takie są moje obserwacje np. podczas ostatniego
    > objazdu na turystyku, czterech biednych kolejarzy, którzy wracając
    > pośpiechem z pracy chciało sobie obalić w komfortowych warunkach flaszkę,
    za
    > wszelką cenę starało nas się wypłoszyć z jedynki, argumentami w stylu, że
    > zaraz przyjdzie konduktor i nam bilety sprawdzi.

    No ale to raczej nie jest uwaga do jakości pracy organów kontrolnych tylko do
    pijaczków - pracowników PKP :-)
    Ja ze swej strony powiem że właśnie kolejarze zaliczają się do grup
    najgorszych pasażerów - bezczelni, chamowaci i uważają że pociąg to ich
    własność.

    pdr
    Olo