  • Data: 2006-01-10 00:02:55
    Temat: Re: Renoma - kontrola w KM
    Od: ObywatelX <o...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Jan 2006 00:32:02 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Uważasz że nieważny bilet okresowy jest ważny? Odważna teza.

    Spojrzałem na mandat i rozkład jazdy pociągów PKP... Kiedy wsiadałem wg
    mandatu na stacji początkowej tego pociągu, była 15:15, czyli bilet był
    jeszcze ważny... A z tego co mi wiadomo, to w chwili kiedy rozpoczynam
    podróż z jeszcze ważnym biletem a on w tracie podróży się "kończy" to
    MAM PRAWO dokończyć na nim podróż.
    OISNM.
    Nie może być przecież tak, że wsiadam na ważnym bilecie, a obok mnie
    stanie kontrolller i będzie liczył, kiedy mi się skończy ważność to on
    mnie wykopie gdzieś w polu i jeszcze mandat wypisze.
    Przecież nie wykopuje się klienta ze sklepu, nawet jeśli wejdzie do
    sklepu na minutę przed zamknięciem go i jest w trakcie dokonywania
    zakupów.

    Pozdrawiam
    ObywatelX