  • Data: 2006-01-10 00:04:54
    Temat: Re: Renoma - kontrola w KM
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dpus1c$4bh$2@inews.gazeta.pl...

    Dodam jeszcze, że nigdy nie wyłudzam przejazdów, natomiast wkurza mnie
    chamstwo kontrolerów. Bardzo często jeżdżę pociągami i wiem jak to wygląda
    (chodzi o renomę). Są chamscy, ordynarni i zawsze szukają dziury w całym. W
    normalnym kraju zostali by zwolnieni po 2 dniach, natomiast w Polsce ludzie
    sobie skargi piszą a życie leci dalej.

    Kilka lat temu zostałem zwymyślany przez kontrolera za to, że tak się
    wyrażę dostosowałem swój bilet do obowiązujących przepisów.
    Tj. był przepis, który w pewne dni wakacji nie pozwalał jeździć na
    bilety rodzinne (33% tańsze), natomiast można było kontynuować podróż na
    taki bilet, o ile zaczeła się ona w dniu poprzednim.

    No więc mając to na uwadze, zakupiłem taki bilet na wcześniejszej o 3 km
    stacji, podjechałem sobie stacyjkę, bo tak mi po drodze było. Natomiast z
    dalszej usługi na pozostałych 560 km trasy skorzystałem w dniu następnym, od
    następnej stacji. Tak więc miałem jak najbardziej ważny bilet, natomiast
    przy drugiej kontroli konduktor zrobił straszną chryję, że jest to
    cwaniactwo, wyłudzenie i takie tam. Kur** też poleciały. Oczywiscie
    powiedziałem mu w takim samym tonie, jak on mi, żeby się grzecznie
    odpierwiastkował, ale na własnej skórze wielokrotnie odczułem jak wygląda
    etos polskiego kolejarza i renomiarza.