  • Data: 2006-01-09 22:55:52
    Temat: Re: Renoma - kontrola w KM
    Od: " Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ObywatelX <o...@a...email> napisał(a):

    > Chwileczkę. Ja nie uważąm, ze jestem super fair, wiem, że zrobiłem coś
    > nie tak, powinienem mieć bilet na kolejne 30 minut jazdy pociągiem - OK.
    > W moim poście natomiast pisałem o zachowaniu kontrolllera z renomy
    > zatrudnianego przez KM, oraz o zachownaiu pannnna polllicjanta. I o nie
    > mi właśnie chodziło.

    Sytuacja analogicza: bandyta włamuje się do domu i kradnie przedmioty.
    Właściciel łapie go na gorącym uczynku i zatrzymuje. Dzwoni po kolegę i
    dzielnicowego. A złodziej ma jeszcze pretensję, że ktoś go szarpał!

    Pozostaje tylko żałować, że nie obili ci mordy i nie spuścili ci na prawde
    porządnego lania. Złodziejstwo trzeba tępić jak się tylko da.

    K.