  • Data: 2006-03-25 14:30:38
    Temat: Re: Remont balustrad balkonowych
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak samo ja nie chciałbym płacić za czyjś balkon.

    Nie bedziesz placil za czyjs balkon, tak samo jak ktos nie bedzie placil za
    Twoje pekniete rury, jak Ci sie cos wydarzy w mieszkaniu. Bedzie placila
    wspolnota ze wspolnych funduszy, z ktorych raz cos trafia na cel, ktory
    Tobie sie przysluzy, a raz na cel, ktory cos daje innym. Czasami jest
    nierownosc, ale te pieniadze, wplacone na fundusz remontowy, sa czescia
    niezbedna do funkcjonowania wspolnoty (inaczej sam bys musial incydentalnie
    z wlasnej kieszeni wykladac grubsze pieniadze na wszystkie prace remontowe,
    w tym dach, skradziony piorunochron, ocieplenie budynku). Jezeli nie chcesz
    sie z tym pogodzic, zawsze mozesz sprzedac mieszkanie i zbudowac sobie wille
    z ogrodem na pustkowiu, gdzie nikt za plotem nie bedzie budzil Twej
    zazdrosci ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger