    From: jQ <j...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia a wykonawca naprawy
    Date: Wed, 15 Jul 2009 13:37:24 +0200

    Dnia środa, 15 lipca 2009 13:25, człowiek imieniem
    <r...@g...pl> zamieścił wiadomość
    <h3keb5$5ns$1@inews.gazeta.pl> o treści:

    > W moje opinii jest zła izolacja.
    Ja bym raczej stawiał na brak odpowiedniego drenażu.

    > Możecie skierować sprawę do Sądu z
    > powództwem o niezgodność towaru z umową lub z tytułu rękojmi.
    I co sąd może orzec, o czym może zadecydować?
    W chwili obecnej budynkiem zarządza jeszcze zarządca ustanowiony przez
    developera. Została przegłosowana już uchwała o odwołaniu tego zarządcy,
    jak też wybrany został skład nowego zarządu spośród mieszkańców, jednakże
    musimy czekać 6 tyg. na uprawomocnienie się uchwał (tyle czasu ma każda ze
    stron na odwołanie się od uchwały). A zarządca nie bardzo kwapi się, by w
    ogóle występować przeciwko developerowi. Czy naciskać na administratora, by
    to jednak on prowadził tą sprawę, straszyć developera indywidualnie sądem,
    czy poczekać na nowy zarząd?