eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia a warunki gwarancji.Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu
    .pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Date: Fri, 8 Aug 2008 07:16:35 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 22
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <j...@z...router>
    References: <g7d0tm$arr$1@inews.gazeta.pl> <d...@z...router>
    <g7dbr0$d9n$1@news.onet.pl> <2...@z...router>
    <g7e2oc$pff$1@inews.gazeta.pl> <8...@z...router>
    <g7ehem$q3q$1@inews.gazeta.pl> <b...@z...router>
    <g7evvt$rm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1218151848 32290 218.186.227.152 (7 Aug 2008 23:30:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Aug 2008 23:30:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:547870
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 07.08.2008 Piotr <p...@a...net.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >> To nie jest tak, że może to być dowolna niedogodność, np. masz awersję do
    >> napraw i zawsze po tym się pocisz co powoduje konieczność prania i jest
    >> dla Ciebie niedogodnością. Tak samo jak sprzedawca powinien wykazać te
    >> wysokie koszty, tak i Ty, określony stopień niedogodności. Sprzedawca
    >> pewnie wykaże. A co Ty wykażesz przy pierwszej reklamacji?
    > A co w przypadku reklamacji dysku twardego?
    > Wraca naprawiony (z naklejką refurbished). Z jednej strony jest on w
    > 100% sprawny (no, można tak przyjąć, skoro świeżo wrócił od
    > producenta;)), z drugiej ivho traci on na wartości (dyski z takimi
    > naklejkami trudniej się sprzedają).
    > Czy to jest niedogodność;)?

    Mimo, że się nie spotkałem to jakoś nie mogę uwierzyć, że ktoś naprawia
    same "talerze". Najpewniej wymienia elektronikę. To nie powinno obniżać
    wartości. Ale tak co do zasady to pewnie gdy z naprawy wróci z trwałą
    "nalepką", że naprawiany to jest to MZ nie tyle niedogodność w rozumieniu
    ustawy co dodatkowa niezgodność z umową.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1