  • Data: 2002-08-07 06:54:49
    Temat: Re: Rękojmia
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > realizacji

    > Cytowane ustepy dotycza reklamacji. O ile pamietam jesli chodzi o
    rekojmie,
    > to w ustawie jest zapisane 'niezwlocznie' (naprawic, wymienic, oddac
    > pieniadze... ).
    > Niezwlocznie oczywiscie nic konkretnego nie mowi, ale (rowniez o ile
    dobrze
    > pamietam)
    > orzecznictwo sadowe najczesciej wskazywalo w takich sprawach (rekojmi)
    > na nie wiecej niz 14 dni.

    A mi sie wydaje ze jak bezzwlocznie to bez zbednej zwloki .. a co jak czesc
    potrzebna do telefonu nie ejst dostepna w kraju i beda musieli sciagac .. no
    i ta niezbedna zwloka to 5 miesiecy?

    I jeszcze zapytam skoro mowa o rekojmi co jest podstawa do zarzadania
    zwrotu pieniedzy przy rekojmi a co do wydania nowego przedmiotu sporu w
    oparciu o rekojmie?

    AJA