eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktu › Re: Reklamacja zużytego produktu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Reklamacja zużytego produktu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <e...@g...com>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 26 Aug 2017 12:36:13 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <59a14f1f$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.254.64
    X-Trace: 1503743775 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 640 83.10.254.64:60531
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:763754
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25-08-17 o 10:59, asuszek pisze:
    > Witam
    >
    > Nie wiem jak od strony prawnej "ugryźć" reklamację. Klient w marcu
    > 2016 zakupił od nas filtry do centrali wentylacyjnej, w czerwcu 2016
    > złożył reklamację na te filtry odesłał je i otrzymał nowy, ulepszony
    > towar (zawierajacy inną lepszą włókninę). W listopadzie 2016 napisał
    > znów reklamację ze te filtry które otrzymał w czerwcu 2016 także są
    > nieodpowiednie bo wyskakuje mu błąd na centrali - był poproszony o
    > odesłanie tych filtrów jednak tego nie zrobił, dopiero wczoraj 24
    > sierpnia 2017 r. odesłał te filtry z kartką ze z powodów zdrowotnych
    > nie mógł tego zrobić wcześniej, filtry są mocno zużyte (dostał 4 szt)
    > dwie z tych czterech sztuk zostały/ wyglądają na wyczyszczone
    > sprężonym powietrzem. Producent centrali zaleca wymianę filtrów co
    > kwartał nie rzadziej niż dwa razy do roku, więc ta osoba mogła
    > weoksploatować dane filtry i teraz nam przesłąć. Wspomnę że na te
    > filtry nie mielismy nigdy żadnej reklamacji. Co możemy w takiej
    > sytuacji zrobić? Mamy życzliwe podejście do klienta, jednak ta
    > sytuacja jest dla nas trochę dziwna. Z góry dziękuję za porady.
    >

    Moim zdaniem kluczem może być "błąd na centrali". Należy ustalić o co
    chodzi. Bo równie dobrze może być jak z drukarkami atramentowymi,które
    mają w nabojach chip i żebyś najlepszy atrament wlał, to będzie się
    pluło, ze marna jakość. Z jakością to nie ma nic wspólnego, tylko
    ochroną interesu producenta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1