eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktuRe: Reklamacja zużytego produktu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feed
    er.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!futter-mic
    h.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
    .news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <e...@g...com>
    <onopc9$egl$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <onoq59$fam$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <59a037a7$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a0438d$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <59a0438d$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Reklamacja zużytego produktu
    Date: Fri, 25 Aug 2017 17:58:58 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 27
    Message-ID: <59a04945$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.246.113
    X-Trace: 1503676741 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 83.7.246.113:64569
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2266
    X-Received-Body-CRC: 1473238831
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:763747
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:59a0438d$0$5161$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 2017-08-25 o 16:43, J.F. pisze:
    >> Poinformowac klienta ze lepsze nie beda, oddac pieniadze i niech
    >> naciaga inna firme.

    >Dlaczego ma oddać pieniądze?

    Zeby zawracania d* nie bylo wiecej niz te filtry warte.
    I niech sobie klient szuka nowego dostawcy filtrow :-)

    >Nie widzę, albo nie doczytałem, ale jaka była podstawa tej
    >reklamacji? Że się za szybko zapchał? Czy że przepuszcza
    >zanieczyszczenia?
    >Bo jeżeli to pierwsze, to właśnie może świadczyć o dobrej jakości
    >filtra, a to że klient ma wentylację w kotłowni na węgiel, śmieci i
    >cholera wie co jeszcze tam ludzie spalają ;), to chyba nie jest
    >problem sprzedawcy?

    Albo o zbyt dobrej jakosci, kiedy przy przecietnym zapyleniu powietrza
    filtr sie zapycha zbyt szybko.

    I co - bieglego powolywac, ekspertyzy robic ?
    Sa inni klienci, zadowoleni, płacący ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1