eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast wymiany › Re: Reklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast wymiany
  • Data: 2010-02-13 18:53:51
    Temat: Re: Reklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast wymiany
    Od: BoB77 <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >    Najpierw może poprawnie złóż reklamację (czyli dostarcz telewizor do
    > sprzedawcy).

    Zlozylem poprawnie - telewizor jest duzy i wazy ponad 15kg wiec nie
    mam obowiazku dostarczac go samodzielnie. W pismie wskazalem miejsce,
    w ktorym sie znajduje i poprosilem o kontakt celem ustalenia daty
    odbioru lub innego sposobu jego przekazania.

    Dostalem odmowe wymiany, a jednoczesnie propozycje naprawy. Czy przy
    okazji nie oznacza to, ze sprzedawca uznal moja reklamacje
    stwierdzajac wadliwosc towaru (no bo przeciez sprawnego sprzetu sie
    nie naprawia) na podstawie mojego opisu?

    Z interpretacji przepisow zawartej czesci II punkcie 7 niniejszego
    poradnika - http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradn
    ik-konsumenta.html#post258216
    wynikaloby, ze racja w tym sporze jest po mojej stronie.

    Licze na porady osob znajacych sie przepisach prawa konsumenckiego.
    Prosze oszczedzic sobie uwag typu, ze moge sprzedawcy skoczyc, bo on
    zna przepisy lepiej.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za merytoryczna pomoc.
    TB