eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telefonu › Re: Reklamacja telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kicurek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja telefonu
    Date: 12 Aug 2005 16:32:11 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 29
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1123857131 11655 213.180.130.18 (12 Aug 2005 14:32:11
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Aug 2005 14:32:11 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 81.219.204.250, 192.168.243.37
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:319314
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam
    > Zapewne było już takich tematów wiele ale może ktoś mi pomoże.
    > 3,5 tygodnia temu oddałem do reklamacji telefon Sony Ericsson T630 w sieci Era
    > dostałem zastępczy. Reklamacja miał trwać 14 dni, jak widać przedłuża sie, juz
    > dwa razy dzwoniłem żeby dowiedzieć sie co z aparatem ale cały czas sprzedawca
    w
    > salonie ery powtarza mi że telefon jest jeszcze w serwisie i jak będzie coś
    > wiedział to zadzwoni i mi powie. Tyle że ja mam dość już takiego czekania i
    chce
    > odzyskać mój telefon oczywiście naprawiony.
    > Mam pytanie w związku z taką sytuacją:
    >
    > 1. Czy moge "chcieć" czegoś więcej niż zwrotu telefonu oczywiście
    naprawionego?
    > 2. Czy w przypadku kiedy mam telefon zastępczy musze potulnie czekać?
    > 3. Jeżeli to ożliwe poprosze o jakieś artykuły z odpowiednich ustaw.
    >
    > Serdecznie dziękuję za wszelką pomoc

    Na przyszłość reklamuj u sprzedawcy ale z tytułu NIEZGODNOŚCI a nie z tytułu
    gwarancji: po 14 dniach kalendarzowych MUSI być decyzja a w praktyce
    najczęściej telefon. A jeśli się spóźnią, to wyrażają zgodę na Twoje
    wcześniejsze żądania co do sposobu załatwienia reklamacji.
    A teraz pozostaje Ci poczytać warunki gwarancji i zobaczyć jaki tam masz termin
    naprawy
    A telefon zastępczy to dobra wola (no i interes) Ery - nie muszą Ci dać.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1