  • Data: 2005-08-12 14:19:37
    Temat: Reklamacja telefonu
    Od: "Daniel" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zapewne było już takich tematów wiele ale może ktoś mi pomoże.
    3,5 tygodnia temu oddałem do reklamacji telefon Sony Ericsson T630 w sieci Era
    dostałem zastępczy. Reklamacja miał trwać 14 dni, jak widać przedłuża sie, juz
    dwa razy dzwoniłem żeby dowiedzieć sie co z aparatem ale cały czas sprzedawca w
    salonie ery powtarza mi że telefon jest jeszcze w serwisie i jak będzie coś
    wiedział to zadzwoni i mi powie. Tyle że ja mam dość już takiego czekania i chce
    odzyskać mój telefon oczywiście naprawiony.
    Mam pytanie w związku z taką sytuacją:

    1. Czy moge "chcieć" czegoś więcej niż zwrotu telefonu oczywiście naprawionego?
    2. Czy w przypadku kiedy mam telefon zastępczy musze potulnie czekać?
    3. Jeżeli to ożliwe poprosze o jakieś artykuły z odpowiednich ustaw.

    Serdecznie dziękuję za wszelką pomoc

    Pozdrawiam Daniel