eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telefonu › Re: Reklamacja telefonu
  • Data: 2005-08-12 14:32:11
    Temat: Re: Reklamacja telefonu
    Od: "kicurek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam
    > Zapewne było już takich tematów wiele ale może ktoś mi pomoże.
    > 3,5 tygodnia temu oddałem do reklamacji telefon Sony Ericsson T630 w sieci Era
    > dostałem zastępczy. Reklamacja miał trwać 14 dni, jak widać przedłuża sie, juz
    > dwa razy dzwoniłem żeby dowiedzieć sie co z aparatem ale cały czas sprzedawca
    w
    > salonie ery powtarza mi że telefon jest jeszcze w serwisie i jak będzie coś
    > wiedział to zadzwoni i mi powie. Tyle że ja mam dość już takiego czekania i
    chce
    > odzyskać mój telefon oczywiście naprawiony.
    > Mam pytanie w związku z taką sytuacją:
    >
    > 1. Czy moge "chcieć" czegoś więcej niż zwrotu telefonu oczywiście
    naprawionego?
    > 2. Czy w przypadku kiedy mam telefon zastępczy musze potulnie czekać?
    > 3. Jeżeli to ożliwe poprosze o jakieś artykuły z odpowiednich ustaw.
    >
    > Serdecznie dziękuję za wszelką pomoc

    Na przyszłość reklamuj u sprzedawcy ale z tytułu NIEZGODNOŚCI a nie z tytułu
    gwarancji: po 14 dniach kalendarzowych MUSI być decyzja a w praktyce
    najczęściej telefon. A jeśli się spóźnią, to wyrażają zgodę na Twoje
    wcześniejsze żądania co do sposobu załatwienia reklamacji.
    A teraz pozostaje Ci poczytać warunki gwarancji i zobaczyć jaki tam masz termin
    naprawy
    A telefon zastępczy to dobra wola (no i interes) Ery - nie muszą Ci dać.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1