    From: Tomek <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja telefonu
    Date: Wed, 20 Dec 2006 19:50:14 +0100

    BlastoZ napisał(a):
    > Kupiłem wczoraj telefon stacjonarny Panasonic za 129 zl. Sprzedawca wcisna
    > mi do tego akumulatory za 30 zl, ktore jak sie pozniej okazalo wcale mi nie
    > byly potrzebne bo zestaw zawieral, telefon, kabel, zasilacz, baze (matke) i
    > dwa akumulatory.
    > Pal licho akumulatory ale sprzedawca zapewnial mnie ze klawisze w telefonie
    > beda podswietlaly sie na pomaranczowo, tak jak wyswietlacz. Kupilem go,
    > zaplacilem karta i po podlaczeniu w domu okazalo sie ze klawisze nie
    > podswietlaja sie wogole.
> [...]

    Masz jakieś dowody co do zapewnień sprzedawcy? Wziąłeś to na piśmie,
    nagrałeś, masz świadków? Oczywiście masz w takim przypadku zwrócić towar
    w związku z niezgodnością z umowa, masz tylko jeden problem - jak to
    udowodnić. Możesz próbować wybrać się z dyktafonem i zrobić jakąś małą
    prowokację, licząc na to, że sprzedawca potwierdzi że mówił o
    podświetlanej klawiaturze a teraz nie chce przyjąć towaru. Ale czy się
    uda...?