eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - problem › Re: Reklamacja - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfee
    d.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Michał Kaliński" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - problem
    Date: Sat, 1 Feb 2003 20:57:35 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <b1hcbu$hfj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b1e7ui$1qj$1@inews.gazeta.pl> <b1h5v7$gbt$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: sopot.kill.pl, saturn.limes.com.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1044133055 17907 172.20.26.234 (1 Feb 2003 20:57:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Feb 2003 20:57:35 +0000 (UTC)
    X-User: kalin2
    X-Forwarded-For: sopot.kill.pl, saturn.limes.com.pl
    X-Remote-IP: sopot.kill.pl, saturn.limes.com.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:129419
    [ ukryj nagłówki ]

    hADeSik <h...@h...sru> napisał(a):

    > Jak sądzę ta opłata związana jest z tym, że na stronie LG jest taki
    > formularz:
    > http://www.lge.pl/service/Formularz.pdf
    > co o tym myślicie?
    > (formularz zgłoszenia reklamacji - zawiera on sformułowanie: 'W
    > przypadku gdy reklamowana wada nie występuje lub jest spowodowana
    > niewłaściwym użytkowaniem, konfiguracją PC bądź zabrudzeniem napędu
    > docelowa stacja serwisowa LG dokona obciążenia reklamującego kwotą 20 zł
    > netto (24,40 brutto) oraz kosztami przesyłki pobraniowej firmy
    > kurierskiej -10 zł brutto (maksymalnie).
    >
    > PS: Jeśli to podpisałeś to niestety, ale chyba mieli prawo sobie
    policzyć...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > hADeSik
    >
    > podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    > http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...
    >
    Podpisalem podobne oswiadczenie, ale mi chodzi o to, ze gdzies przeczytalem
    informacje (niestety nie pamietam gdzie, bo mnie wtedy to nie interesowalo),
    ze jesli serwis nie powiadomi mnie w przeciagu dwoch tygodni o tym, ze
    usterka jest z mojej winy, to przyjmuje sie, ze reklamacja jest uznana. A Lg
    w ogole mnie nie powiadomilo, tylko przyslali mi nagrywarke, ale dopiero po
    2.5 tygodniach.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1