eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwiaRe: Reklamacja obuwia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!novia!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja obuwia
    Followup-To: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 01 Mar 2010 11:41:35 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <hmg6ag$3gp$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <9...@a...googlegroups.com>
    <4b879e41$1@news.home.net.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hm8isr$hsh$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@z...router>
    <X...@1...0.0.1>
    <3...@z...router>
    <X...@1...0.0.1>
    <v...@z...router> <2...@b...poznan.pl>
    <hmaor9$7nk$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <hmbaco$h3r$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <hmcg38$i7i$1@inews.gazeta.pl> <hme995$85h$1@news.onet.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <hmfqma$h50$1@news.onet.pl>
    <hmfquv$gfp$2@news.onet.pl> <hmft0i$n55$1@news.onet.pl>
    <hmftft$na0$3@news.onet.pl> <hmg4bk$20m$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hmg42j$b27$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: adll94.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267440784 3609 79.185.15.94 (1 Mar 2010 10:53:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 10:53:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/4.3.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:630142
    [ ukryj nagłówki ]

    Liwiusz wrote:


    >> Ale znajdź sprzedawcę, który półtora roku po zakupie bez mrugnięcia okiem
    >> uzna taką niezgodność. W końcu po upływie 6 miesięcy to klient ma
    >> udowodnić
    >
    > Klient "ma udowodnić" tylko w momencie sporu. Jeśli sprzedawca
    > obejrzy towar i stwierdzi, że wada faktycznie jest, to nie ma powodów,
    > aby reklamacji nie uznać tylko z tego powodu, że nie ma opinii biegłego.

    Chyba naiwnym trzeba być, żeby po półtora roku użytkowania bez niczego uznać
    taką niezgodność (gwarancja to co innego). Zwłaszcza butów. Toż to najlepszy
    sposób na chodzenie latami w darmowych butach!

    > Chyba że liczy na to, że klient nie pójdzie do sądu - są tacy, co płacą
    > tylko jak pozew dostaną...

    Ha, miałam wątpliwą przyjemność kopać się z takim koniem, który twierdził,
    że buty mają prawo rozlecieć się po jednym spacerze, bo to "naturalne
    zużycie".
    Pozwu nie było, za to zwrot kasy i wymiana "uprzejmości" jak najbardziej.
    J.
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1