eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwia › Re: Reklamacja obuwia
  • Data: 2010-03-01 10:14:43
    Temat: Re: Reklamacja obuwia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krys pisze:
    > Liwiusz wrote:
    >
    >> art. 12
    >> 1. W przypadku zaspokojenia roszczeń wynikających z niezgodności towaru
    >> konsumpcyjnego z umową sprzedawca może dochodzić odszkodowania od
    >> któregokolwiek z poprzednich sprzedawców, jeżeli wskutek jego działania
    >> lub zaniechania towar był niezgodny z umową sprzedaży konsumenckiej. Do
    >> odpowiedzialności odszkodowawczej stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego
    >> o skutkach niewykonania zobowiązań.
    >
    > Ale znajdź sprzedawcę, który półtora roku po zakupie bez mrugnięcia okiem
    > uzna taką niezgodność. W końcu po upływie 6 miesięcy to klient ma udowodnić

    Klient "ma udowodnić" tylko w momencie sporu. Jeśli sprzedawca
    obejrzy towar i stwierdzi, że wada faktycznie jest, to nie ma powodów,
    aby reklamacji nie uznać tylko z tego powodu, że nie ma opinii biegłego.
    Chyba że liczy na to, że klient nie pójdzie do sądu - są tacy, co płacą
    tylko jak pozew dostaną...

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1