eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja niezgodności z umową - ustawa › Re: Reklamacja niezgodności z umową - ustawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja niezgodności z umową - ustawa
    Date: Wed, 29 Dec 2010 21:51:27 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <ifg70i$d33$1@news.onet.pl>
    References: <5...@w...googlegroups.com>
    <ifg2nc$suj$1@news.onet.pl>
    <b...@3...googlegroups.com>
    <ifg30q$u3v$1@news.onet.pl>
    <8...@z...googlegroups.com>
    <ifg3hl$a0$1@news.onet.pl>
    <0...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: bcx113.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1293655890 13411 83.27.239.113 (29 Dec 2010 20:51:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Dec 2010 20:51:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:664341
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Z. wrote:
    >>> Ma o, chcia bym, eby z tego domniemania da o si korzysta bez
    >>> chodzenia do s du.
    >>> Czyli np. jak sprzedawca twierdzi, e wina klienta to niech idzie
    >>> do
    >>> s du.
    >>
    >> Co ty pitolisz? Do s du idzie ten kto chce co uzyska . Sprzedawca
    >> nie
    >> ma takiej sprawy. Je li odmawia uznania reklamacji to dla niego
    >> sprawa jest zako czona. Po co mia by i do s du?
    >
    > No to mi wytłumacz proszę, po kiego grzyba to domniemanie w ustawie?
    > I jak się to domniemanie przekłada w tej chwili na korzyść klienta.

    To domniemanie służy konsumentowi właśnie przed sądem. W tym momencie
    sprzedawca musi udowodnić, że konsument nie ma racji. Jeśli nie da
    rady to przegrał. Po upływie pół roku jest już normalnie, czyli to
    powód musi udowodnić swoje roszczenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1