  • Data: 2008-12-17 10:05:36
    Temat: Re: Reklamacja - gsm
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 07:59:56 +0100, Marcin napisał(a):

    > sprawdziłem w skrzynce nadawczej - jest jeden - o treści "Teraz" - jest to
    > odpowiedź na sms "Mamy dla Ciebie nespodziankę zostawioną przez kogośz myślą
    > właśnie o Tobie. Co to jest? Dowiedz się już teraz: pisz sms TERAZ na 7281
    > 2,44zł.sms"

    Nr premium mają taki "standard" że po 1 cyfrze ta druga wskazuje "złotych
    netto".
    Czyli w Twoim przypadku nr 72 - oznacza że sms kosztuje 2zł netto
    SMS na nr 73 - kosztowałby 3zł netto
    itd
    SMS na nr 79 - kosztowałby 9zł netto.
    Kumasz bazę?

    > Jednakże jak wczoraj sprawdziłem...za każdy z przychodzących sms
    > z numerów 7281 7928 7254 policzono mi po 10,98....

    Eee - za przychodzące SMSy operator Cię "skasował"?
    Nie spotkałem się z czymś takim jeszcze.

    > Jak załatwić reklamację? Gdzie to zgłosić skoro operator to "olał"?

    Dla Ciebie stroną tylko i wyłącznie jest OP a nie jakaś tam firma.
    Zresztą dziwne że konsultant podał Ci do kogo należy ten nr premium :)