eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - gsmRe: Reklamacja - gsm
  • Data: 2008-12-17 23:34:57
    Temat: Re: Reklamacja - gsm
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    scream wrote:

    > Nie mówiąc już o tym, że
    > technicznie niemożliwe jest żeby centralka zaliczyła sms za 2,44 jako sms
    > za 10,98.

    Nie ma systemów bezbłednych i do takich też należą systemy billingowe.
    Co prawda, błędy rozkładają się po dwóch stronach: i na niekorzyśc i na
    korzyść klientów, chociaż z tymi drugimi walczy się jakby intensywniej :-)
    Natomiast faktem jest, że conajmniej 90 % klientów nie znajduje takich
    błędów, więc liczba reklamacji jest znacząco mniejsza.
    Co do opisanego przypadku, trudno jest powiedzieć, czy i co nie
    zadziałało. Mogło sie np. tak zdarzyć, że został wysłany jedne SMS, a
    system billingowy zaliczył go wielokrotnie, może były wysyłane SMSy na
    zupełnie inny numer, a potraktowano je jako SMS premium rate. A może w
    ogóle SMSy z tego numeru wysyłane nie były.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1