eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - gsm › Re: Reklamacja - gsm
  • Data: 2008-12-18 08:38:08
    Temat: Re: Reklamacja - gsm
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 23:27:24 +0100, scream napisał(a):

    > Nie mówiąc już o tym, że
    > technicznie niemożliwe jest żeby centralka zaliczyła sms za 2,44 jako sms
    > za 10,98.

    Centralka tylko rejestruje i przesyła te dane dalej - system billingowy
    dopiero interpretuje dany typ sms'a i nalicza opłaty. Ze względów
    statystycznych lub rozliczeń międzyoperatorskich sms przychodzące też
    mogą tam trafiać i z racji błędu mogą być otaryfikowane.
    Problem w tym że aby to sprawdzić reklamacja musi trafić dość daleko,
    a w BOK patrząc na wykaz połączeń tego nie stwierdzą - tam te połączenia
    już będą jako wychodzące.

    Oczywiście może sie zdarzyć że coś się spieprzy z telefonem i wyśle kilka
    sms myśląc że wcześniejsze się nie wysłały (w końcu w telefonie też
    siedzi tylko komputerek z oprogramowaniem które może mieć błędy) - ale
    to wątpliwe bo wtedy policzyli by Marcinowi wszystkie sms po 2,44.

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.12.08 21:49 Easy

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1