    From: "michał" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja butów Reebok
    Date: Tue, 21 Nov 2006 09:56:33 +0100

    > Czy reklamowałeś w ramach gwarancji czy niezgodności z umową?
    > Jeśli to drugie, ile czasu upłynęło od złożenia reklamacji do uzyskania
    > odpowiedzi? Jeśli to pierwsze, czy masz jakiś dokument gwarancyjny?
    >
    > --
    > Marcin

    Składałem reklamację na zgłoszeniu reklamacyjnym. Wywiązali się w terminie -
    zgłoszenie składałem 09/11/2006, a buty dostałem z negatywnym rozpatrzeniem
    reklamacji w zeszłym tygodniu...
    Dokument gwarancyjny... hmmm... nic takiego nie dostałem, pamiętem że
    gwarancja wynosi 2 lata na podstawie paragonu (podobnie jak np. buty kupione
    w sklepie Bata).

    Zastanawiam się teraz czy warto dalej walczyc o naprawe tych butów... sens
    na pewno jest, tylko chyba szybciej i taniej będzie oddać but do szewca żeby
    skleił go porządnie za klika zł, niż tracić czas u rzecznika, kase na
    dojazdy, itp. Nie lubie 'odpuszczać' takich rzeczy ale wydaje mi sie ze tak
    bedzie prościej i szybciej...