  • Data: 2006-11-20 23:21:02
    Temat: Re: Reklamacja butów Reebok
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.11.2006 michał <...@...pl> napisał/a:
    > Na zgłoszeniu reklamacyjnym zgodnie z prawdą podałem że peknięcie nastąpiło
    > podczas zakładania buta.
    > Otrzymałem odpowiedź od specjalisty ds. obuwia sportowego:
    > "W wyniku dokonanych szczegółowych oględzin przedmiotowej pary obuwia
    > stwierdzam iż jest to reklamacja całkowicie bezpodstawna i nieuzasadniona
    > ponieważ wyżej wymione uszkodzenia powastały w czasie użytkowania w sposób
    > mechaniczny (wyłamanie elementu plastikowego systemu wiązania obuwia). Nie

    Już sam język i merytoryka tej odpowiedzi wskazuje, że osoba która je
    pisała na pewno żadnym ekspertem nie jest. Nb. MZ na podstawie ww.
    stwierdzeń ta reklamacja powinna zostać przyjęta ponieważ znajduje sie tam
    zaprzeczenie oczywistej cechy uzytkowej kazdego obuwia :)

    > Czy uzasadnienie rzeczoznawcy jest prawidłowe? Co by było gdyby pęknięcie
    > nastąpiło np. po 2 tygodniach? Gdzie i jak sie odwoływać i co napisać?

    Czy reklamowałeś w ramach gwarancji czy niezgodności z umową?
    Jeśli to drugie, ile czasu upłynęło od złożenia reklamacji do uzyskania
    odpowiedzi? Jeśli to pierwsze, czy masz jakiś dokument gwarancyjny?

    --
    Marcin