    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja butów Reebok
    Date: Mon, 20 Nov 2006 23:01:02 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Buty za 330zł, chodziłem w nich 3 miesiące, żadnej jazdy na rowerze
    > czy gry w piłke.

    Kiedy patrze na te buty to przychodzi mi na mysl kilka rzeczy:
    - co z tego ze pekniecie było mechaniczne? W koncu jest to element który
    zapewne jest pod dosc duza siła zawiazanego sznurowadła, wiec jasne jest ze
    uszkodzenie jest mechaniczne, a nie np. zwiazane z działaniem kwasu...
    - jezeli dałes za te buty 330 to powinienes zgłosic na policje, ze zostałes
    oszukany... :)
    - dlaczego zaznaczasz ze nie jezdziłes w tych butach na rowerze - o ile
    dobrze widze sa to typowo sportowe buty wiec jezdzenie na rowerze chyba jak
    najbardziej nalezałoby do ich zastosowan.
    - nigdy nie byłem zwolennikiem sportowego obuwia znanych firm, kiedys
    kupiłem sobie Adidasy do grania w kosza na sali i w kazdym bucie pozrywały
    mi sie takie tasiemki do sznurowadeł - nawet nie próbowałem reklamowac,
    wolałem dac szewcowi zeby za 10 zł porzadnie mi to zrobił i dzieki temu
    buty uzytkuje do dzis (maja juz pewnie z 8 lat...) - od tego czasu
    obiecałem sobie - zadnych udziwnien przy sznurowadłach
    - ostatnia sprawa. 330? Powaznie? ;)

    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis