eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - brak pudełkaRe: Reklamacja - brak pudełka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 28 May 2011 22:42:08 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Reklamacja - brak pudełka
    In-Reply-To: <irli99$c4$1@news.onet.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1105282237570.7860@quad>
    References: <irdjlg$lv$1@inews.gazeta.pl> <irdk3u$vqi$1@news.onet.pl>
    <irdkjj$3s7$1@inews.gazeta.pl> <irdldv$5no$1@news.onet.pl>
    <irdllo$7cg$1@inews.gazeta.pl> <irdlqc$70p$1@news.onet.pl>
    <irdm40$8tg$1@inews.gazeta.pl> <irdm7q$9d6$1@news.onet.pl>
    <irdmoq$b1g$1@inews.gazeta.pl> <irdn65$db1$1@news.onet.pl>
    <4ddb3ff4$0$2503$65785112@news.neostrada.pl> <irg9ou$oh3$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org>
    <4ddbaccf$0$2488$65785112@news.neostrada.pl> <irgsro$7im$1@news.onet.pl>
    <4ddcba41$0$2453$65785112@news.neostrada.pl> <irinlh$6p6$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <irir5j$n1p$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <iriv1m$9hk$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <irli99$c4$1@news.onet.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 19
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1306616952 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2492 83.15.167.123:62069
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:678616
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 26 May 2011, Tomek wrote:

    [...nie do mnie...]
    > wyłącznie o przymuszenie mnie o dokładne sprecyzowanie z uzasadnieniem. Oby
    > to pomogło wątkotwórcy.

    A żebyś wiedział, że tak.
    To że klient nie wie czego chce stanowi doskonałą okazję do odrzucenia
    jego żądań - i ich sprecyzowanie, o ile nie zawsze jest, to co najmniej
    nierzadko bywa bardzo ważne.
    Nie ma nic gorszego niż wtopić na "niekorzystnej" gwarancji.

    Oczywiście, gwarancja wcale nie musi być niekorzystna dla klienta,
    właśnie skorzystałem z 5-letniej gwarancji Indesita (były sprzęt
    Aristona).
    Ale jak ktoś startuje "z paragonem", to lepiej żeby się pięć razy
    zastanowił, niż żeby *podpisał* że składa reklamację gwarancyjną :)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1