eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - brak pudełkaRe: Reklamacja - brak pudełka
  • Data: 2011-05-28 20:42:08
    Temat: Re: Reklamacja - brak pudełka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 26 May 2011, Tomek wrote:

    [...nie do mnie...]
    > wyłącznie o przymuszenie mnie o dokładne sprecyzowanie z uzasadnieniem. Oby
    > to pomogło wątkotwórcy.

    A żebyś wiedział, że tak.
    To że klient nie wie czego chce stanowi doskonałą okazję do odrzucenia
    jego żądań - i ich sprecyzowanie, o ile nie zawsze jest, to co najmniej
    nierzadko bywa bardzo ważne.
    Nie ma nic gorszego niż wtopić na "niekorzystnej" gwarancji.

    Oczywiście, gwarancja wcale nie musi być niekorzystna dla klienta,
    właśnie skorzystałem z 5-letniej gwarancji Indesita (były sprzęt
    Aristona).
    Ale jak ktoś startuje "z paragonem", to lepiej żeby się pięć razy
    zastanowił, niż żeby *podpisał* że składa reklamację gwarancyjną :)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1