eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - brak pudełkaRe: Reklamacja - brak pudełka
  • Data: 2011-05-23 12:31:59
    Temat: Re: Reklamacja - brak pudełka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-23 14:24, Ramzes pisze:
    > Witam
    > Popsuła się część od samochodu( jeszcze 9 miesięcy na gwaracji)
    > Sprzedawca nie chce przyjąć ponieważ nie mam do niego pudełka.
    > Jest może jakiś przepis w tym temacie że ma obowiązek przyjąć bez pudełka ??

    Nie ma przepisów dotyczących gwarancji w relacji firma-konsument, więc
    konieczność posiadania pudełka musi w tym przypadku wynikać z warunków
    danej gwarancji.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1