eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - brak pudełkaRe: Reklamacja - brak pudełka
  • Data: 2011-05-23 13:59:24
    Temat: Re: Reklamacja - brak pudełka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-23 15:51, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > W dniu 23.05.2011 15:32, Tomek pisze:
    >> Ramzes nie potrzebuje żadnej gwarancji skoro chce reklamować towar u
    >> sprzedawcy. A ma do tego prawo przez 24 miesiące mając jedynie dowód
    >> zakupu.
    >
    > O ile udowodni, że wada była już na starcie. Bo domyślnie tylko przez
    > pół roku się tak zakłada, nieprawdaż?
    >
    >> Obojętnie czy nagryzmolony ołówkiem, czy paragon czy F-ra. Nie
    >> potrzebuje papierka z napisem GWARANCJA, ponieważ nie chce reklamować
    >> towaru u producenta, a tylko i wyłącznie w miejscu zakupu - u sprzedawcy.
    >
    > No to co, że u sprzedawcy? Pisał o gwarancji, a złośliwsza część useneta
    > ,,przypadkowo'' przemilczała niezgodność z umową.

    Jaka złośliwa? Przecież wyraźnie pisał o "gwarancji producenta".

    >Przy kupnie wyrażnie zaznaczył ze gwarancja 12 miesięcy i w razie
    >problemów
    >można się zwrócić i go reklamować u producenta.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1