eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja biletu miesięcznego ? › Re: Reklamacja biletu miesięcznego ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Radek D <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja biletu miesięcznego ?
    Date: Tue, 01 Apr 2008 11:58:50 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <fst10h$9tr$1@news.onet.pl>
    References: <fssup8$k2$1@news.onet.pl> <fst049$6u5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gxi10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1207043922 10171 80.52.214.10 (1 Apr 2008 09:58:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Apr 2008 09:58:42 +0000 (UTC)
    X-Sender: PEomx00YXiNb2gjh7MDIcxSzzt/wCg6D
    In-Reply-To: <fst049$6u5$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 080331-0, 2008-03-31), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:524857
    [ ukryj nagłówki ]

    > Zanim cokolwiek napiszesz, DOKŁADNIE przeczytaj regulamin przewoźnika u
    > którego zakupiłeś bilet.
    > Tam jest wszystko, to o co pytasz.
    > Oyer
    >
    >
    Jest taki zapis w regulaminie:

    2. MPK w Częstochowie Sp. z o.o. nie odpowiada wobec pasażera za szkody
    powstałe wskutek przerw w ruchu albo zmian kierunku jazdy spowodowanych
    z przyczyn niezależnych od MPK w Częstochowie Sp. z o.o.

    ale "przyczyny niezależne" - to IMHO korek w miecie, remont drogi itp.
    Ale czy strajk pracowników też można do tego zaliczyć - MPK wiedziało
    o nim i nie zareagowało.
    jeśli jednak to są przyczyny niezależne to gdyby kierowcy strajkowali
    cały miesiąc a ja bym kopił bilet - to nic by mi sie nie należało.

    Nie chodzi mi tu o jakakolwiek kwotę czy inne profity - jednak korzystam
    kilka razy dziennie z MPK i krew mnie zalewa jak oni obchodza się z
    pasażerami.

    Tu kolejny paragraf:

    3. MPK w Częstochowie Sp. z o.o. zobowiązane jest do:
    1) zapewnienia kursowania pojazdów (autobusów i tramwajów) zgodnie z
    rozkładem jazdy),
    2) zapewnienia kulturalnej obsługi podróżujących w pojazdach i
    utrzymania pojazdów we właściwym stanie technicznym i estetycznym,

    wierzcie mi tych punktów MPK w Cz-wie jeszcze nigdy nie dotrzymało.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1