  • Data: 2008-04-01 11:40:05
    Temat: Re: Reklamacja biletu miesięcznego ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > L4 to choroba a urlop na rządanie to to tez nie strajk.
    > Nie miej pretensji do kierowców, że zarabiają grosze.

    L4 i urlop to nie strajk - chyba, że w jednym dniu zrobią
    to wszyscy kierowcy - a tak zrobili w Cz-wie.

    Ja niestety też marnie zarabiam ;-(
    Nie mam pretensji do kierowców za strajk - tylko do władz
    MPK, że nic nie zrobiły by go zapobiec.

    Jedyne o co można mieć żal do kierowców - to to że zachowują
    się tak jak 20 lat temu - jakby pasażer był złem koniecznym.