eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Re: Reklamacja a opakowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshos
    ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 12 Sep 2011 12:18:07 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20110818
    Mnenhy/0.8.3 Icedove/3.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a opakowanie
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <4e65d026$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061115380.2196@quad>
    <4e65ea3a$0$3506$65785112@news.neostrada.pl> <j44q4j$u4h$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061439210.3716@quad> <j4553j$f03$1@news.onet.pl>
    <j459rj$55u$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1109062111540.696@quad>
    <a...@m...cs.put.poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109090014100.1552@quad>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    <4e6c6d31$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@m...cs.put.poznan.pl>
    In-Reply-To: <8...@m...cs.put.poznan.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <4e6ddc68$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.132.153
    X-Trace: 1315822697 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2460 83.23.132.153:1201
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687746
    [ ukryj nagłówki ]

    (11.09.2011 12:46), Maseł wrote:
    > W dniu 2011-09-11 10:11, mvoicem pisze:
    >> Tylko po co wtedy bawić się w coś takiego, skoro jest dowód zakupu na
    >> którym można (a chyba nawet powinno się) wyspecyfikować jaki to pendrive.
    >>
    >> Takie samo prawdopodobieństwo że klient ma identyczny produkt kupiony
    >> gdzie indziej i przyjdzie z "naszym" paragonem/fakturą i "nienaszym"
    >> produktem ....
    >
    > Widzisz - paragon, czy faktura, a gwarancja (karta gwarancyjna) to dwie
    > rozne rzeczy. Paragony blakną,

    Tym bezpieczniejsze jest to dla sprzedawcy, nie musi bawić się w pudełka
    ze stickerami.

    > faktury daje ksiegowej,

    Można poprosić o duplikat, też dowód zakupu.

    > a gwarancja,
    > jezeli jest akceptowana bez zadnego z tych pierwszych to dla mnie super
    > sprawa :-) .

    No ja wolę gwarancję akceptowalną w zestawie pendrive+paragon niż w
    zestawie pendrive-pudełko. Ale ja truskawki cukrem...

    >
    > Ale o czym my tu wogole piszemy - gwarancja jest dobrowolna, wiec
    > sprzedawca uznal, ze wymaga pudelka, klient to zaakceptowal, a teraz ma
    > o to pretensje... O wymogu posiadania pudelka mogl sie dowiedziec zanim
    > kupil towar u tego konkretnie sprzedawcy i jak mu sie nie podoba, to
    > mogl kupic gdzie indziej...

    Oczywiście, widziały gały co brały, chcącemu nie dzieje się krzywda i
    takie tam komunały.

    Co nie zmienia faktur że pudełko ze stickerem jest idiotyzmem i warto o
    tym dyskutować.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1