eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-06 14:12:05
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    >> Zmienia, o ile uwzględnisz warunek który tylko wydaje się niewiarygodny:
    >> albo sam sticker zawiera numer seryjny, albo sticker jest "prawdziwie
    >> nieodrywalny" i ten numer jest na kartce.
    >> Nie wystarczy mieć kartki ze stickerem, jeszcze numer (na stickerze
    >> albo na kartce) musi pasować do numeru w urządzeniu.
    >
    > Tylko, że to już nie ma sensu - bo to jest "nic nie dająca warstwa
    > pośrednia", wystarczyłoby w takim wypadku w bazie zapamiętać numer z
    > urządzenia. Takie rozwiązanie nic nie daje.

    To masz właśnie taką mobilną bazę danych na opakowaniu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1