eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a gwarancja › Re: Reklamacja a gwarancja
  • Data: 2009-04-03 20:36:08
    Temat: Re: Reklamacja a gwarancja
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie do Ciebie należy decyzja, tylko do sprzedawcy.
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=390

    "Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo
    wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana
    albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Jeżeli
    wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas żądanie
    stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam zadecydować, że
    zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody. Sprzedawca nie
    będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe
    albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni."

    Swoje informacje zaczerpnąłem z tej strony.

    Pozdrawiam
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1