eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a gwarancja › Re: Reklamacja a gwarancja
  • Data: 2009-04-03 21:23:26
    Temat: Re: Reklamacja a gwarancja
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gr5s0p$b5r$1@news.onet.pl...
    >> Nie do Ciebie należy decyzja, tylko do sprzedawcy.
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=390
    >
    > "Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo
    > wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa
    > wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
    > Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez
    > nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam
    > zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej
    > zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy,
    > gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to
    > udowodni."
    >
    > Swoje informacje zaczerpnąłem z tej strony.

    Ale chyba nie masz wątpliwości, że wymiana telefonu to nadmierne koszty w
    stosunku do wymiany obudowy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1