    From: " " <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja
    Date: Tue, 2 Sep 2003 08:34:50 +0000 (UTC)

    Marcin Debowski <a...@n...net> napisał(a):

> [...]

    dokladnie tak bylo. naprawy dokonal serwis, a sama gwarancja opiera sie nie
    na karcie gwarancyjnej bo takowej nie otrzymalem ale na zwyklym paragonie.
    Pewnosc co do wymiany tego aparatu na nowy mam taka ze dostalem nowy
    zapakowany aparat a kto w serwisie foliuje towar po naprawie. ponadtwo mam
    dwa komplety plyty ze sterownikami (po raz pierwszy zapomnialem im tego
    oddac, ale reklamacje przyjeli) po trzecie na formularzu reklamacyjnym jest
    adnotacja LAMPA NIE DZIALA, LEKKO PORYSOWANA. w tym aparacie ktory mam teraz
    lampa nie ma zadnej rysy. a po czwarte czego juz nie ujeli nigdzie bo po
    prostu nie zauwazyli, podstawka byla troszke klejona bo pekla przy
    uzytkowaniu, z "naprawionym" aparatem dostalem nowiutka.Numeru seryjnego na
    paracie niestety nie ma. jest tylko nr modelu ale to jest na wszystkich to
    samo.